субота, 22. август 2015.

No Te Mires En El Rio





No Te Mires En El Río / Ne ogledaj se u reci
Maria Dolores Pradera /Concha Piquer /- Letra- Carlos Cano


En Sevilla había una casa,
y en la casa una ventana,
y en la ventana una niña
que las rosas envidiaban.
Por la noche, con la luna,
en el río se miraba...
¡Ay corazón,
qué bonita es mi novia!
¡Ay corazón,
asomá a la ventana!
¡Ay! ¡Ay! ¡Ay!
no te mires en el río...
¡Ay! ¡Ay! ¡Ay!
que me haces padecer,
porque tengo, niña, celos de él.
Quiéreme tú.
¡Ay! quiéreme tú, bien mío.
Quiéreme tú,
niña de mi corazón.
Matarile, rile, rileró.

De la Feria de Sevilla
él le trajo una alianza,
gargantillas de corales,
y unos sarcillos de plata.
Y parecía una reina
asomada a su ventana
¡Ay corazón,
le decía su novio!
¡Ay corazón,
al mirarla tan guapa!
¡Ay! ¡Ay! ¡Ay!
no te mires en el río…

¡Ay! ¡Ay! ¡Ay!
que me haces padecer,
porque tengo, niña, celos de él.
Quiéreme tú.
¡Ay! quiéreme tú bien mío.
Quiéreme tú,
niña de mi corazón.
Matarile, rile, rileró.

Una noche de verano
cuando la luna asomaba,
vino a buscarla su novio
y no estaba en la ventana.
Él la vio muerta en el río,
y que el agua la llevaba
¡Ay corazón,
parecía una rosa!
¡Ay corazón,
una rosa muy blanca!

¡Ay! ¡Ay! ¡Ay!
cómo se la lleva el río...
¡Ay! ¡Ay! ¡Ay!
lástima de mi querer,
con razón tenía celos de él.
¡Ay, que dolor,
que dolor del amor mío
¡Ay, que dolor,
mare de mi corazón!
Matarile, rile, rileró.

Ne ogledaj se u reci

U Svilji ima jedna kuća
i na kući jedan prozor
i na prozoru jedna devojka
kojoj i ruže zavide.
Noću se po mesečini
na reci ogleda.
Ah ! Srce ,
kako mi je lepa devojka
Ah ! Srce,
kad se pokaže na prozoru.
Aj, Aj, Aj, Aj,
Ne ogledaj se u reci

Aj, Aj, Aj,Aj,
Što me mučiš
zašto imam tako ljubomornu devojku.
Volim te, Aj!
Volim te zlato moje.
Volim te,
devojko moga srca
Matarile, rile, rilerón. . .
Na vašaru u Sevilji
zajedno smo bili
ogrlice od korala
mala ogledala od zlata.
Da izgleda kao kraljica
kad se pojavi na prozoru.
Aj! srce, govori joj dečko
Aj ! Srce
izgledaš tako lepo,
Aj! Aj! Aj!Aj!
Ne gledaj se u reci.

Aj! Aj! Aj!Aj!
zašto se tako mučim
zbog ljubomorne devojke.
Volim te, Ah!
volim te zlato moje.
Volim te, devojko moga srca
Matarile, rile, rilerón. .
Jedne letnje noći
kad je mesec izlazio
došao je njen dečko
a nje nije bilo na prozoru
Video ju je mrtvu u reci
kako ju voda nosi.
Aj! Srce, ružo otkinuta.
Aj! Srce, moja ružo bela.
Aj! Aj!Aj!Aj!
Zašto si išla na reku.

Aj!Aj!Aj!Aj!
ranio sam te ljubavi
s pravom si bila ljubomorna.
Aj! koji bol,
koji bol od moje ljubavi
Aj! koji bol,
majko moja srce moje.
Matarile, rile, rilerón. .

Matarile, rile, rileron -Ritmičko muzički referen u mnogim pesmicama nema neko posebno značenje za ovaj prevod.

Нема коментара:

Постави коментар