понедељак, 12. јун 2017.

Flor de venganza - Nicole Philomena


FLOR DE VENGANZA  / Nicole Philomena /
En tu huerto sembré
flor de amores y flor
de dolor en tu huerto encontré
Y en tu huerto sembré
la esperanza y flor
de venganza tu huerto me dió
Si aún conservo la flor traicionera.
si ella sabe del mal que me has hecho!
Y es para ti,
porque cuando tu mueras,
Voy a poner esa flor 
en tu divino pecho 
Porque el que a hierro mata 
le llegará su dia 
en que a hierro también se morirá
Pero tú mataste mi alegría 
Pa'qué? 
algún día me las pagarás.
Ref-1-2-3-4 + adicion


para que aprendas a respetar a los hombres mamá
me las pagarás
y no me digas que me quieres, traicionera,
me las pagarás
¡oye! yo te conozco, tu tienes dos caras.
me la pagarás
¡camina!
+ orginal verzija ima i ovaj stih
https://www.gugalyrics.com/lyrics-1248690/hermanas-faez-flor-de-venganza.html
Cvet osvete
U svom vrtu zasadila sam 
cvet ljubavi,  a cvet
bola u njemu sam našla
U vrtu svom  zasadila sam 
cvet nade
a vrt moj mi se osvetio.
Još uvijek čuvam taj opasni  cvet.
jer on zna zlo, koje si mi učinio!
On je za tebe,
jer kada ti umreš,
stavit ću ti ovaj cvet 
na tvoje božanske grudi  
Jer će on ubiti i gvozdenog (gospodina) 
da doći će i taj dan 
kad gvozdeni takođe mora umreti.
Jer ti si ubio moju radost 
Zašto? 
jednog dana ćeš mi platiti.
Ref-1-2-3-4 + dodatak /za 2. verziju/


Naučiću muškarce da nas poštuju, 
mama
ja ću im naplatiti
ne govori da me voliš, lažovu,
platićeš ti meni
Hej! Znam ja vas, dvolični ste.
Platićeš ti meni.
Šetnja!


https://www.youtube.com/watch?v=Q-b95AH7E1c

Нема коментара:

Постави коментар